Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

מה זה קרוספיט?


קרוספיט היא תוכנית כושר כללית שמשלבת בתוכה התעמלות קרקע, הרמת משקולות, ריצה, פליאמטריקס, חתירה, טיפוס על חבל, הפיכת צמיגים ועוד.

קרוספיט היא תוכנית  שבנויה על תרגילים פונקציונליים משתנים בעוצמה גבוהה. אנו בקרוספיט בטוחים שאדם בריא הוא בעל כושר גופני מפותח, כאשר רמת חיים גבוהה אינה יכולה להתקיים ללא תנאי זה.  

אנו מעריכים את הכושר הגופני של האדם לפי  10 עקרונות פיזיים שכוללים פעילות תקינה של מערכת לב ריאה, כוח, גמישות, סיבולת השריר, עוצמה, מהירות, קואורדינציה, שיווי משקל, זריזות ודיוק. אנו מעריכים כי אדם בריא הוא אדם שיכול להשתלט על מרחב גדול ככל האפשר של מטרות בתוך זמן קצוב. בריאות מנקודת מבט של קרוספיט משמעותה יכולת  לשמור על כושר גופני תקין במהלך כל החיים. לכן אנו מאמינים שפעילות גופנית נועדה לא רק לצעירים ולכן לא מכניסים שום הגבלות גיל. העומס באימון קרוספיט מותאם ומשתנה לפי כושר גופני, זה אומר שיהיה קשה אך ניתן לביצוע וללא שום סיכון.


מטרת הקרוספיט היא פיתוח גופני של המתאמן לפי 10 יסודות כמו:

  • סיבולת לב ריאה
  • סיבולת שריר 
  • כוח
  • גמישות
  • מהירות
  • קואורדינציה
  • זריזות
  • עוצמה
  • איזון
  • דיוק

בקרוספיט לא עוסקים בפיתוח גוף אלא בכושר גופני ברמה גבוהה ביותר

קרוסטרנינג (אימון הקרוספיט) נמצא בשימוש אצל אירגונים שונים החל ממכבי אש, כוחות משרד הבטחון, משטרה ועד לאירגוני ספורט מגוונים בארץ ובחו"ל, וזאת בגלל שקרוספיט הוכיח את עצמו ככלי שיכול להביא לתוצאות מורגשות בשיפור הכושר הגופני ולפיתרון בעיות שונות בחיי היום יום של הספורטאים ואנשים שמשרתים באירגונים אלו.  הרעיון המרכזי של קרוספיט הוא פונקציונאליות ומקסימום גיוון באימונים. כל אדם שמוכן לאימון רציני יכול להתאמן בשיטת הקרוספיט ללא התחשבות בכושר גופני קודם. השיטה מתאימה את עצמה בקלות לרמת הכושר של המתאמן. קרוספיט לא מתמקדת בפיתוח משהו מסוים אלא בפיתוח כושר גופני כללי, בין אם זה לחימה, הישרדות או סוגי ספורט שונים ומגוונים. צעדים בדרך לפיתוח כושר גופני של מתאמנים אולימפיים ואנשים מבוגרים משתנים לפי רמת הקושי אך לא לפי תוכנית אימונים. לוחמים של יחידות קרביות, הישרדות בתנאים קיצוניים,ענפי ספורט שונים בחרו בקרוספיט כתוכנית פיטנס מושלמת.


מה מושך אנשים מן השורה לקרוספיט:

01גישה נוחה וגמישות של אימון, אימון שעושים אנשים מבוגרים ללא כל עבר ספורטיבי, עושים גם ספורטאים צעירים בהבדל של מהירות ועומס.

02תוצאה מקסימלית תוך זמן מינימלי. ( חיטוב, מסת שריר, ירידה במשקל )

03פונקציונליות ללא תרגילים מבודדים מיותרים.

04ביטחון בביצוע תרגילים, כל תרגיל מחושב לפי היכולת הטבעית של גוף האדם, בטכניקה נכונה ובטוחה.

05אפשרות עבודה בקבוצות של 10-15 , 5-6,איש, ואף אימונים אישיים.

06תחרותיות, גם היא עוזרת בשיפור התוצאות, אנשים מוכנים "למות" בשביל לנצח.

07היכרות עם טווח רחב של תרגילים.

08לאחר כל אימון מופרשת כמות אנדורפינים מטורפת שגורמת לעלייה במצב רוח, תחושה של סיפוק ואנרגיות חיוביות

09פיתוח מקסימלי של סיבולת ותיפקוד הגוף, כאשר גוף יפה וספורטיבי הוא רק בונוס לכך שתהפכו להיות יותר חזקים, ומהירים


אבל הרעיון החשוב ביותר של שיטת הקרוספיט הוא , הקהילה!

כל יום עולה תוכניות אימונים ברשת, כתבות על תזונה, סרטונים המפרטים טכניקות לביצוע התרגילים ועוד...  בנוסף קיימת אפשרות התאמה של אימון לכל מקרה ומינימום דרישה לציוד- לא תצטרכו חדר כושר יותר. אתם יכולים לתרגל בבית, בטיול, בחופשה ובכל מקום! בשיטת הקרוספיט כל אחד יכול להתאמן ועם כל ציוד שיש בסביבה.


אלפי אנשים בעולם מתאמנים בשיטת הקרוספיט והיא עוזרת להם להתפתח ולהגיע להישגים בשירות צבאי, ספורט אתגרי, אומנויות לחימה וחדרי כושר.