Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

קרוספיט ותזונה

אם אתם רוצים להגיע לשיפור בכושר גופני – תהיו ממושמעים!


צעד ראשון – לא לפספס אימונים.
צעד שני – תזונה נכונה.

 שילוב שמוביל לתוצאות!

הגוף והשרירים שלנו – זה מה שאנחנו אוכלים.
אם אתם נוהגים לצרוך מזון שערכו התזונתי נמוך - למשל: אוכל מהיר (fast food), מזון מועבד ותעשייתי(מאפים ופסטות או וכל מה שמכיל חומרים משמרים), אתם קוברים את ההשפעה והתוצאות של האימון.

בחיפזון להשאיר ארוחת בוקר בבית, לפספס ארוחת צהריים, להתפוצץ בארוחת ערב זה אורח חיים שלכם? לבריאות !!!   אבל אתם לא תעופו אל המטרה של קרוספיט – גוף חזק וחטוב., אתם תזחלו על ארבע.

שפע ומגוון דיאטות מודרניות ותוכניות תזונה מסנוורות  את העיניים.
כל הדיאטות זה העקרונות של הדמיון היפה.


אנחנו נהיה חכמים ונסתמך על  חוקי הטבע של "תזונה בריאה".

01תזינו את הגוף ב-3 ארוחות גדולות כולל נשנושים בן ארוחות.

02אל תצרכו מזון מעובד כלומר גלם מתכלה. תסרבו לצרוך מוצרים מוגמרים למחצה ותעשייה כימית כאמור לעיל.

03היסודות של התזונה צריכים לכלול חלבונים – בשר, דגים, ביצים, גבינות. פחמימות איטיות – פחמימות שמתפרקות לאט, בעלות מדד גליקמי נמוך (גורמות לעלייה מתונה של סוכר בדם) ומכילות סיבים תזונתיים: אורז מלא, קינואה, שיבולת שועל, כל מיני סוגים של ירקות.

04חשוב לאכול פירות ותבלינים בכמויות מבוקרות.

05לא לזלזל בפיצוחים, בוטנים, אגוזים, שקדים ופירות יבשים.

06הימנעו מסוכרים, שוקולדים, חטיפים, משקאות מתוקים וכו.

07לא לשכוח לשתות מים.


תזכורו!!!

הגוף שלנו  - זה כמו רכב מרוצים, והאוכל שלנו זה דלק. איך שתדלקו כך תיסעו !!!!